هویت بصری جهادگران حوزوی رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، حجت‌الاسلام والمسلین علیزاده با حضور در ساختمان دبیرخانه، از هویت بصری جدید جهادگران حوزوی رونمایی کرد. این لوگو که بر اساس نمادهای اسلامی ایرانی توسط طلاب هنرمند جهادی طراحی شده است، نشانه‌ای نغز از باورها، سبک زندگی، اهداف و آرمان های طلاب جهادگر می‌باشد.

     بیشتر بخوانید:

تغییری مهم در هویت بصری رسانه‌ی جهادگران حوزوی

                           حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علیزاده ضمن رونمایی از هویت بصری، با مهم برشمردن خدمات‌رسانی طلاب به مردم، بیان کرد: خدمات جهادی طلاب اثرات بسیار مثبتی در بین آحاد جامعه بر جا می گذارد که مهم‌ترین اثر آن نزدیک شدن دل‌های مردم به روحانیت است.
وی افزود: یکی دیگر از اثرات مهم حرکات جهادی از بین بردن شبهات و دروغ‌هایی است که دشمنان به خصوص این روزها در افکار عمومی جامعه در مورد طلاب و روحانیون نشر می‌دهند. مردم وقتی بی واسطه و به دور از تشریفات، طلاب جهادی را در کنار خود و دلسوز خود می بینند، بدون نیاز به بیان کلمه‌ای به حقانیت این حرکت مقدس پی‌ می‌برند.

مسئول حوزه‌ ریاست مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با بیان این که کار شما جهادگران حوزوی، نه فوق برنامه، بلکه فوق ارزش است؛ خاطرنشان کرد: دلیل رشد، توسعه و تقویت مجموعه‌ جهادگران حوزوی، اخلاص و همت بالای شما عزیزان می‌باشد.

وی در پایان پس از بازدید از استودیو تازه تأسیس جهادگران حوزوی، با اشاره به اهمیت فضای مجازی بیان داشت: هرگز از فضای مجازی غافل نباشید و تمامی فعالیت‌ها و خدمات جهادگران را به بهترین شکل ممکن در فضای مجازی نشر دهید.

بیشتر بخوانید

تجربه ساخت یک استودیو جهادی

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *