• صفحه اصلی
  • >
  • قم
  • >
  • ضرورت انعکاس فعالیت‌های جهادی در رسانه‌ها

ضرورت انعکاس فعالیت‌های جهادی در رسانه‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، نشست مشترک اعضای دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزه با مسؤولان خبرگزاری رسا برگزار شد

در این نشست حسین عجمی سردبیر خبرگزاری رسا بر اهمیت کار جهادی تأکید کرد و گفت: گروه‌های جهادی فخر حوزه و نظام هستند و خبرگزاری رسا ساز و کارهای لازم جهت حمایت از فعالیت‌های داوطلبانه جهادی را در دستور کار رسانه‌ای خود قرار داده است و آماده هر گونه همکاری با داوطلبان جهادی است.

محسن قائمی دبیر سرویس عکس خبرگزاری رسا ضمن تأکید بر ضرورت انعکاس فعالیت‌های جهادی در رسانه ها و تولید محتوای رسانه‌ای توسط اعضای فعال گروه‌های جهادی، از آمادگی خود جهت برگزاری دوره‌های سواد رسانه و عکاسی خبری خبر داد.

نشست مشترک اعضای دبیرخانه گروه‌های جهادی حوزه با مسؤولان خبرگزاری رسا

حسین ثالث مؤید دبیر سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا نیز ضمن تقدیم از فعالیت های ارزشمند طلاب جهادی برای همکاری و تعامل سازنده خبری در انعکاس اخبار گروه‌های جهادی اعلام آمادگی کرد.

در این نشست حجت‌الاسلام جلالوند، سردبیر نشریه خط جهاد گفت: مدارس علمیه بی‌تاب مهارت آموزی به طلاب خود هستند و اگر از ابتدای طلبگی مهارت‌های تبلیغی به طلاب آموخته شود زمانی که به پایه های بالاتر و سطوح عالی برسند بدون شک به مبلغان قوی تبدیل می شوند.

وی ادامه داد: از خبرگزاری رسا توقع می رود ورزنامه دیواری و مقاله درست کرده و به مدارس ارائه کند تا آگاهی طلاب در زمینه های مختلف بالا رفته و با بسیاری از تحولات جامعه امروز آشنا شوند.

  1. حجت‌الاسام جلالوند در پایان خاطرنشان کرد: لازم و ضروری است طلاب در سنین پایین با مطالب جهادی، تبلیغی، قوت علمی، اخلاق و اجتماعیات آشنا شوند و اگر ضرورت آن را برای مدیران مدارس تبیین کنیم بدون شک آن را اجرا می کنند.

در این دیدار همچنین آقای ابوحمزه مسؤول روابط عمومی دبیرخانه گروه های جهادی حوزه نیز به بیان دیدگاه های خود پرداخت و ضمن قدردانی از تعامل و همکاری ارزشمند خبرگزاری رسا، محورهایی از موضوعاتی که می تواند مبنای همکاری گسترده تر قرار گیرد را شرح داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *