دوره آموزش مددکاری‌ اجتماعی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، معاونت تحقیق و توسعه مرکز بشری،‌ در راستای مهارت‌آموزی مددکاران اقدام به برگزاری دوره‌ی آموزش مددکاری اجتماعی به صورت مجازی نموده که این دوره از ۱۶بهمن تا ۱۶ اسفند سال ۱۴۰۰با حضور اساتید حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش با توجه به اینکه مقوله مددکاری اجتماعی از موثرترین حیطه‌های فعالیتی مددکاران در زمینه‌ی خدمت‌رسانی به محرومین می‌باشد این مرکز اقدام به برگزاری این دوره نموده که از سرفصل‌های مهم آن می‌توان به اصول و فنون مشاوره، روش‌های مددکاری اجتماعی، فنون توانمندسازی، مداخله در بحران و… اشاره نمود.

خاطر نشان می‌شود از مزایای شرکت در این دوره می‌توان اعطای گواهینامه معتبر و همچنین جذب افراد برتر دوره به عنوان مددکار در مرکز بشری را نام برد.

لازم به ذکر است این دوره به صورت مجازی برگزار می‌شود که شرکت کنندگان با پشتیبان در ارتباط خواهند بود و فایل‌های صوتی و تصویری و متنی در اختیارشان قراد می‌گیرد.همچنین آخرین مهلت ثبت نام در دوره تا ۱۶ بهمن ماه می‌باشد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در دوره می‌توانند به کانال اطلاع‌رسانی مرکز بشری در پیامرسان ایتا به آدرس @boshra_info مراجعه نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *