• صفحه اصلی
  • >
  • ویژه
  • >
  • در راستای کشف توانمندی‌های جهادگران حوزوی، مسابقه جهاد‌نوشت برگزار می‌گردد

در راستای کشف توانمندی‌های جهادگران حوزوی، مسابقه جهاد‌نوشت برگزار می‌گردد

در راستای کشف توانمندی‌های جهادگران حوزوی، مسابقه جهاد نوشت برگزار می‌گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران‌حوزوی، درمصاحبه‌ای مسئول روابط عمومی دبیرخانه هماهنگی گروه‌های جهادی اظهار داشت: طلاب در کنار امور تبلیغی خدمات عمرانی و معیشتی بسیاری داشته‌اند اما با توجه به نبود بسترهای مناسب و استاندارد رسانه‌ای در میان گروه‌های جهادی حوزوی این خدمات به صورت شایسته به سمع و نظر مخاطبان نرسیده است.

مهدی کمیلی‌فر ادامه داد: با توجه به نقش ستادی این دبیرخانه معاونت روابط عمومی نیز علاوه بر پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های جهادی طلاب سراسر کشور، ارائه محتواهای آموزشی، انگیزشی، ترویجی و … را از اهداف اصلی خود می‌داند.

او همچنین بیان داشت: بنا به فرمایش امام خامنه‌ای (حفظه الله) مبنی بر انتشار هنرمندانه فعالیت‌ها و موفقیت‌ها و توانایی‌های روزافزون جهادگران، جهت ایجاد انگیزه بین طلاب جهادی و همچنین کشف استعدادهای برتر نویسندگی و ثبت و ضبط خاطراتشان، این دبیرخانه اقدام به برگزاری مسابقه جهاد نگاشت نموده است.

وی افزود: تصمیم داریم ان‌شاالله بعد از بررسی آثار ارسالی طلاب جهادی و انتخاب خاطرات برتر، در صورت احراز استانداردهای لازم با استعانت از متخصصین مربوطه خاطرات را به صورت کتاب تدوین کنیم و در اختیار عموم قرار دهیم.

کمیلی‌فر در پایان گفت: در راستای کشف توانمندی‌های جهادگران هنرمند حوزوی، این مسابقات در موضوعات مختلف دیگر استمرار خواهد یافت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *