حضور به موقع طلاب جهادی در مناطق زلزله زده ستودنی است

حضور به موقع طلاب جهادی در مناطق زلزله زده ستودنی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی از یاسوج، حجت الاسلام جعفری مهر، امروز در جمع گروه‌های جهادی مستقر در سی‌سخت ضمن تقدیر و تشکر از حضور به موقع طلاب جهادی، گفت: گروه‌های جهادی طلاب به صورت هدفمند وارد عمل شوند، زیرا همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «اگر به صورت قرار گاهی عمل شود و یک مدیریت با محور‌های مختلف امور را به عهده بگیرد بهتر نتیجه خواهد داد».

مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: در این بین هر کدام از نهادها گزارش و عملکرد خودش را داشته باشد، ولی با مدیریت واحد نتیجه را بهتر خواهد کرد و رضایت مردمی بیشتری را به ارمغان خواهد آورد.

وی ادامه داد: در این زلزله درس های هست که باید به دقت بررسی و از این درس ها عبرت گرفت و خودسازی کرد، زیرا باید بسازیم تا خود نیز ساخته شویم.

جعفری مهر بیان کرد: زندگی یک روی سخت و خشن و تاریکی دارد، اما متعاقبا در کناراین دردها، ابراز همدردی و همدلی را به معنای واقعی مشاهده می کنیم؛ احساس برنامه روحی روانی در چنین مواقعی نیاز هست و طلبه ها باید در این بخش ورود پیدا کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که در ادامه مسیر روحانیون مبلغ خواهر و برادر بتوانند این مسیر را دنبال و با مردم بودن را بیشتر و محسوس تر به انجام رسانند، چون انسان در مواقع حساس و نیاز هست به کنار هم بودن را می بیند و درک می کند و این حضور شما در عقاید مردم اثری ماندگار خواهد داشت.

در این دیدار گروه‌های جهادی از فعالیت‌ها و تجربیات خود گزارش دادند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *