جامعه روحانیت همواره در میدان جهاد حضور موثر داشته است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، حجت‌الاسلام ماشاالله عبدی گفت: جامعه روحانیت از ابتدای انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم نقش آفرینی کرده و از دفاع مقدس تا عرصه‌های مختلف انقلاب با مجاهدت در میدان جهاد حضور فعال داشته و در این مسیر افراد و بزرگان زیادی تربیت کرده‌ است.

وی ادامه داد: هویت بخشی به دفاع مقدس از جمله اقدامات روحانیت در جنگ تحمیلی بود که با نقش آفرینی موثر مسئله جنگ اسلام در برابر کفر و حق علیه باطل تبیین شد که دستاورد این فعالیت روحانیت، مشارکت و تحقق بسیج مردمی بوده‌ است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی انجام ‌رسالت‌های تبلیغی و نقش آفرینی در امور رزمی و دفاعی را از دیگر اقدامات مهم جامعه روحانیت در دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: جامعه روحانی نقش پر رنگ خود را طول انقلاب اسلامی همواره با قوت حفظ کرده و در میدان مبارزه و جهاد نقش آفرینی اثرگذار داشته‌ است.

حجت الاسلام عبدی بیان داشت: کنگره شهدای استان مرکزی فصل تازه‌ای در فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس، فرهنگ ایثار و شهادت در استان مرکزی گشوده‌ است.

وی ادامه داد: برگزاری دومین اجلاسیه شهدای طلاب و روحانیون استان مرکزی فرصتی مناسب برای بازخوانی و تبیین نقش جامعه روحانیت در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بوده و بار دیگر فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را در جامعه احیا می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *