تسلیت مدیران استانی و کشوری در پی درگذشت طلبه قزوینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، در پی درگذشت حجت‌الاسلام مصطفی نصیری طلبه شاعر و جهادی و همسر وی در سیل جنوب کشور جمعی از مسئولان استانی و کشوری پیام‌های تسلیت جداگانه ای صادر کرده و این ضایعه را تسلیت گفتند.

پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه کشور

حجت‌الاسلام اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور با صدور پیامی، این ضایعه را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

درگذشت دانشور ارجمند حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مصطفی نصیری و همسر مکرمه ایشان که در حادثه سیل جنوب و در راه سفر تبلیغی جان خود را از دست دادند موجب تأسف گردید. اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان آن مبلغ با اخلاص را به خانواده، دوستان و آشنایان تسلیت عرض نموده برای ایشان و همسر فقیدشان علو درجات و حشر با اولیای الهی و ائمه معصومین (ع) و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین نیز در پیامی درگذشت این روحانی مبلغ را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین آقای مصطفی نصیری روحانی مبلّغ معارف دینی و همسر گرامیشان موجب تأثر و تألم فراوان گردید. فقدان آن مرحوم را به خانواده محترم، حوزه علمیه، روحانیون و جامعه مبلّغین تسلیت عرض می‌کنم.

از خدای متعال برای آن فقید سعید همنشینی با اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین

حجت‌الاسلام پورآرین نیز در پیامی درگذشت این طلبه مجاهد را تسلیت گفت. در بخشی از این پیام آمده است:

درگذشت طلبه جهادگر و مهاجر الی الله جناب حجت‌الاسلام مصطفی نصیری و همسر مکرمه‌شان که در مسیر خدمت به آل‌الله به عروج رسیدند را به خانواده و خاندان گرامی و اهل تبلیغ تسلیت عرض می‌کنم.

از خدای متعال برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌کنم.

گفتنی است این طلبه قزوینی در یکسال اخیر با حضور در یکی از روستاهای جنوب کشور مشغول تبلیغ بود. وی در شب اول محرم و در مسیر تبلیغ به همراه همسر خود گرفتار سیل شده و هر دو از دنیا رفتند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *