• صفحه اصلی
  • >
  • یزد
  • >
  • ارائه ۱۰۰ خدمت جهادی همزمان با هفته بسیج سازندگی در مهریز

ارائه ۱۰۰ خدمت جهادی همزمان با هفته بسیج سازندگی در مهریز

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جهادگران حوزوی، سرهنگ علی فاتحی ابرقویی،  در جمع برخی خبرنگاران این شهرستان، با اشاره به اهمیت فعالیت گروه‌های جهادی بسیج در مناطق و روستاهای محروم استان یزد، اظهار کرد:‌ محرومیت‌زدایی مأموریت اصلی گروه‌های جهادی بسیج در کل کشور است.

وی افزود: برگزاری چند مرحله رزمایش کمک مومنانه، اهدا جهزیه ایرانی به زوج‌های جوان، طبخ و توزیع غذای گرم، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار گروه‌های جهادی در استان یزد و شهرستان مهریز است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مهریز گفت: در رزمایش سراسری جهادگران فاطمی نیز ۱۰۵ فعالیت جهادی تدوین شده که در توسط ۵۲ گروه جهادی تخصصی در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با بیان این‌که گروه‌های جهادی استان ۴۷ نقطه هدف در شهرستان مهریز را مد نظر دارند، تصریح کرد: توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی و تأمین دو سری جهزینه تمام ایرانی از دیگر اقدامات در دستور کار تحت عنوان رزمایش جهادگران فاطمی در شهرستان مهریز است.

سرهنگ فاتحی محرومیت زدایی، خدمت رسانی، گروه‌های جهادی و اقتصاد مقاومتی را چهار محور اصلی فعالیت بسیج سازندگی دانست و خاطرنشان کرد: در محور محرومیت‌زدایی فعالیت‌های عمرانی و آموزشی و خدمات بهداشتی و درمانی، مشاوره، پاکسازی محیط زیست در دستور کار است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *