آبرسانی به روستای محروم توسط طلاب جهادی

حجت الاسلام بزمی مسئول گروه جهادی شهید صائبی شهرستان نظرآباد استان البرز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی جهادگران حوزوی، درباره برگزاری اردوی جهادی در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۱ گفت: امسال پس از شناسایی مشکلات و معضلات روستاهای کم برخوردار منطقه اندیکا در شمال استان خوزستان، یکی از روستاهای محروم که مردمش به علت نبود آب آشامیدنی، درد و رنج زیادی را متحمل می‌ شدند را انتخاب کردیم.

وی با تشریح فعالیت‌های انجام شده در این اردو ادامه داد: گروه ما با استعداد ۱۷ نفر از طلاب و جوانان جهادی وارد منطقه شد و توانست با کمک مردم روستا، لوله‌های تهیه شده را در کانالی که از پیش توسط اهالی و گروه جهادی دیگری حفر شده بود جای‌گذاری کند.

حجت الاسلام بزمی خاطرنشان کرد: در این اردو به همت طلاب و جوانان جهادی بیش از ۹۰ درصد پروژه انجام شد و برخی از بخش های جزئی طرح باقی ماند که بعد از ماه مبارک رمضان آنها را به اتمام خواهیم رساند.

مسئول گروه جهادی شهید صائبی در پایان اظهار داشت: این منطقه به جهت دارا بودن زمین‌های حاصلخیز و تنوع گیاهان دارویی، ظرفیت بسیار خوبی را برای اشتغال‌زایی مردم منطقه داراست. ولی متأسفانه به علت عدم رسیدگی مسئولین محلی و آگاهی نداشتن مردم روستا، این فرصت ویژه درآمد‌زایی مغفول مانده است. در همین راستا جلساتی را با فرماندار و مسئولین محلی برگزار کردیم و مصمم هستیم با تحقیقات و بررسی‌های بیشتر زمینه را به منظور بهره‌برداری اهالی منطقه از این نعمات خدادادی برای کسب درآمد، فراهم کنیم.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *