• صفحه اصلی
  • >
  • فراخوان همکاری گروه های مردمی برای پیشرفت و آبادانی مناطق محروم

فراخوان همکاری گروه های مردمی برای پیشرفت و آبادانی مناطق محروم

فرم ثبت نام اولیه رویداد ایران آباد

لازم به ذکر است فرم پیش رو معیار اولیه ارزیابی گروه شما خواهد بود لذا پرسش نامه را به طور کامل و جامع تکمیل نمایید.

حتمأ جزئیات ذیل الذکر را مطالعه فرمایید .

بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان، با هدف توانمندسازی محرومین و همچنین آبادانی و پیشرفت جامع مناطق محروم چندسالی است که به صورت ویژه در شهرستان های محروم کشور در حال فعالیت و خدمت رسانی می باشد.
با توجه به رویکرد جدید معاونت طرح‏های پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در استفاده از ظرفیت گروه های مردمی موجود در مناطق محروم و کارسپاری و فعالیت از طریق این مجموعه ها و با هدف شناسایی و کشف مجموعه های مردمی فعال، کارآمد و با سابقه، رویدادی تخصصی جهت ارزیابی فنی و تخصصی این گروه ها ترتیب داده شده است.
در این فراخوان گروه های مردمی وجهادی که سابقه فعالیت مستمر و ویژه در یک جغرافیای مشخص در مناطق محروم را دارند و دارای تیم و شبکه فعال و ثابتی هستند، می توانند ثبت نام نمایند. از دیگر شرایط حائز اهمیت برای ثبت نام گروه ها در این فراخوان، موارد ذیل می باشد.
• تجربه فعالیت و محرومیت زدایی در چند عرصه؛
• ماهیت گروه دارای ثبات و هسته اصلی آن مشخص و معین باشد؛
• شناخت کافی نسبت به منطقه فعالیتی خود داشته باشد و مورد وفاق موثرین منطقه باشند؛
لازم به ذکر است مهلت ثبت نام در این فراخوان صرفا تا تاریخ ۲۳ تیرماه خواهد بود و گروه ها می توانند از طریق فرم زیر در این فراخوان ثبت نام نمایند.
گروه های ثبت نام شده پس از غربالگری و طی مراحل ارزیابی تلفنی و غیر حضوری، در رویدادی حضوری دعوت خواهند شد و نهایتا بعد از داوری نهایی جهت همکاری با مجموعه بنیاد علوی در قالب یک تفاهم فعالیت خواهند کرد. این فعالیت در محدوده سرزمینی مشخص و با رویکرد حل مسئله خواهد بود.

مهلت ثبت نام این فراخوان به پایان رسیده است